I.Boice | Iranian Boice Community


حجم:86MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:47---15 بهمن 1393
ایول دستت درد نکنه درست شد!

مهسا19
ساعت6:34---14 بهمن 1393
هادی من فایلشو دان کردم کاملم دان شد ولی اکسترکت نمیشه! هرکاری می کنم از حالت فشرده درنمیاد چیکار کنم؟ خوااااهش می کنم جواب بده
پاسخ:یا فایل ناقص دان شده....یا بد دانلود شده....یه راهنمای تعمیر فایل زیپ سرچ کنی بهت میکه چیکار کنی....اگه بازم درست نشد دوباره دان کن....اگه بازم نشد...شرمنده


لی بونا
ساعت16:09---2 بهمن 1393
ممنون بابت اهنگ ها!
عالی بودن!
درست همونجور که از یونگ انتظار داشتیم!
پاسخ: *_^


zahra
ساعت14:37---2 بهمن 1393
سلام.ببخشید بقیه ی اهنگ ها ویدیو ندارند؟اگه دارند ممنون می شم بذارید.
پاسخ:اگه منظورت موزیک ویدیو هستش, نه ندارن همون دوتا آهنگ one fine day و mileage موزیک ویدیو دارن, اگرم منظورت اجرای زنده باشه که امروز اولین اجرای زنده یونگ هوا بود! چن وقتی طول میشکه تا اجرای همه آهنگا بیاد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com